Συζήτηση με τις Χαρούμενες Αγωνίστριες Λυκείου
Συζήτηση και λύση των αποριών μας
Συζήτηση και λύση των αποριών μας
Από τους Χαρούμενους Αγωνιστές και τα Χελιδόνια της Αγίας Παρασκευής
... για την εκδρομή της χρονιάς!!!!
Γύθειο - Μονεμβασία - Μυστράς - Σπήλαια Δυρού - Αρεόπολη 15,16,17 Μαρτίου!
μια ομάδα...ξεχωριστή!
Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 5-7μμ. στη ΓΕΧΑ Αγ. Παρασκευής
Οι Χαρούμενες Αγωνίστριες περπατήσαμε στους δρόμους της αγάπης σε διάφορα σημεία της Αττικής!
Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα.... με τις Ομάδες μας!
Την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012
Μία ευκαιρία για τις Χαρούμενες Αγωνίστριες που βοήθησαν στη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου!
Μια ξεχωριστή εμπειρία στην Ομάδα μας!
Άμεση ζωντανή ανταπόκριση!