Χριστουγεννιάτικη Γιορτή Χαρούμενοι Αγωνιστές Νάουσας2011-12-15T14:54:17+02:0015 Δεκεμβρίου, 2011|Categories: Ανακοινώσεις|Tags: εορτές, Χαρούμενοι Αγωνιστές Νάουσας, χριστουγεννιάτικες εορτές|3 Comments Αυτή την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου στις 4 μ.μ. θα έχουμε την χριστουγεννιάτικη γιορτή – θεατρικό. Σε περιμένουμε!… Κοινοποίησε το άρθρο! FacebookXEmail Σχετικά Άρθρα Εκδρομή ΧΑ Λυκείου Αθηνών στο Άγιον Όρος Εκδρομή ΧΑ Λυκείου Αθηνών στο Άγιον Όρος 28 Μαΐου, 2026 | 0 Σχόλια Φύγαμε για ΕΥΒΟΙΑ – Εκδρομή ΧΑ Γυμνασίου Αθηνών Φύγαμε για ΕΥΒΟΙΑ – Εκδρομή ΧΑ Γυμνασίου Αθηνών 27 Μαΐου, 2026 | 0 Σχόλια Εκδρομή-Λήξη Χελιδονιών Αθηνών Εκδρομή-Λήξη Χελιδονιών Αθηνών 27 Μαΐου, 2026 | 0 Σχόλια Γιορτή για όλη την οικογένεια στο Αλσος Βεΐκου Γιορτή για όλη την οικογένεια στο Αλσος Βεΐκου 8 Μαΐου, 2026 | 0 Σχόλια Εορτή Λήξης 2026 | Χαρούμενες Αγωνίστριες Αθηνών Εορτή Λήξης 2026 | Χαρούμενες Αγωνίστριες Αθηνών 27 Απριλίου, 2026 | 0 Σχόλια ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ Αθηνών 2026 ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ Αθηνών 2026 30 Μαρτίου, 2026 | 0 Σχόλια 3 Comments Χασάν 15 Δεκεμβρίου 2011 σε 21:16- Απάντηση Τι ωραία εικόνα-αγιογραφία! Πού μπορώ να τη βρω σκέτη, χωρίς τα περί θεατρικού, κλπ; Αθηνά Παπαγιάννη 19 Δεκεμβρίου 2011 σε 18:34- Απάντηση Πού μπορώ να βρώ τα τραγούδια πού είπαμε στην γιορτή στις 19-12-2011??? Σ. 19 Δεκεμβρίου 2011 σε 23:36- Απάντηση Ρώτα την ομαδάρχισσά σου. Θα τα έχει οπωσδήποτε. Διάβασε τους κανόνες σχολιασμού! Αφήστε ένα σχόλιο Ακύρωση απάντησηςΣχόλιο Αποθήκευση ονόματος, email και ιστότοπου σε αυτόν τον browser για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω. The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.
Τι ωραία εικόνα-αγιογραφία! Πού μπορώ να τη βρω σκέτη, χωρίς τα περί θεατρικού, κλπ;
Πού μπορώ να βρώ τα τραγούδια πού είπαμε στην γιορτή στις 19-12-2011???
Ρώτα την ομαδάρχισσά σου. Θα τα έχει οπωσδήποτε.